- Online
PARTNER EVENT "Verhaal, doelgroep, kanalen en timing: de 4 ingrediënten van fondsenwerving op scherp' door S&L
S&L, partner van Fundraisers Belgium, organiseert op 18 april een webinar over "Verhaal, doelgroep, kanalen en timing: de 4 ingrediënten van fondsenwerving op scherp".
S&L, partner van Fundraisers Belgium, organiseert op 18 april een webinar over "Verhaal, doelgroep, kanalen en timing: de 4 ingrediënten van fondsenwerving op scherp".
Hoe je als non-profit naast subsidies en eigen inkomsten van bijvoorbeeld ledenbijdragen of verkoop van diensten meer kan diversifiëren met particuliere fondsenwerving. Daarover vertelt Kim Vercruysse je in haar webinar. Back to basics, want die heb je eerst goed te doen.
Wie is Kim? Kim Vercruysse is communicatie- en fundraisingstrateeg bij S&L. Haar specialiteit? Het juiste verhaal bij de juiste doelgroep brengen en communicatie écht laten werken. Meetbare resultaten is haar stopwoord.
Waar heeft Kim het over?
- Het belang van diversificatie in fondsenwerving
- De benodigdheden om te starten met strategische fondsenwerving
- Het verkrijgen van inzicht in je doelgroep voor fondsenwerving
- Effectieve manieren om mensen die al spontaan geven te binden
- En of legaten de way to go zijn