Adfinitas Belgium
Adfinitas België brengt strategisch fondsenwervingsadvies en 360° campagne coördinatie samen in één aanspreekpunt en biedt een breed scala aan diensten waaronder: copywriting, direct mail, digitale fondsenwerving, SEO, SEA.
NGO's genieten zo van één aanspreekpunt dat verantwoordelijk is voor zowel de strategische planning als de operationele uitvoering van campagnes via alle fondsenwervingskanalen: digitaal, print, legaten, telemarketing.
Met zijn solide ervaring en expertise op het gebied van fondsenwerving en 360° activering ondersteunt het bureau jaarlijks meer dan 60 organisaties in Frankrijk, Duitsland en België en heeft het 60 in-house experts om aan de marketingbehoeften van NGO's te voldoen.
Atlas Sales Agency
Atlas Sales Agency is gespecialiseerd in direct marketing en fondsenwerving voor NGO's en commerciële partijen. Via op maat gemaakte straat-, huis-aan-huis- en evenementencampagnes helpt Atlas haar partners hun doelstellingen op het gebied van schenkers- en klantenwerving te bereiken.
Hun diverse en zeer gemotiveerde groep ambassadeurs en sales professionals zijn de drijvende kracht achter de resultaten die ze behalen. Door hoge normen en intensieve ontwikkelingsprogramma's voor hun merkambassadeurs zorgen ze ervoor dat ze goed geïnformeerde, betrokken leden en donateurs leveren voor al hun campagnes.
Ze bouwen langdurige relaties op met hun klanten, waarbij ze streven naar zowel kwalitatieve als kwantitatieve groei. Daarbij neemt Atlas Sales Agency de verantwoordelijkheid voor hoogwaardige processen, opvolging en meetbare resultaten.
Direct Phone BV
Direct Phone is een telemarketingbureau dat uitsluitend werkt voor non-profitorganisaties. Dankzij hun jarenlange ervaring in fondsenwerving weten ze hoe belangrijk donateurs voor jouw organisatie zijn. Ze helpen de band met jouw achterban te versterken en zorgen zo voor meer inkomsten. Geen harde verkoop, maar prettige, productieve gesprekken.
Direct Result
Direct Result is een toonaangevend face-to-face marketingbureau. De afgelopen tien jaar hebben zij voor 35 verschillende goede doelen in Nederland, België en Duitsland nieuwe schenkers geworven.
Zij kunnen een full-service aanpak bieden gericht op kwaliteit, donateur-ervaring en ROI. Door de effectieve inzet van face-to-face marketing - op straat, van deur tot deur, in de winkel of op evenementen - kunnen zij uw goede doel van nieuwe schenkers proberen voorzien.
Kwaliteit: door dagelijkse training en een zeer specifiek wervingsproces verdedigen hun ambassadeurs de waarde van uw merk en identificeren ze de juiste profielen voor uw organisatie. Retentie van uw schenkers begint bij het eerste contact!
Full-service: ze hebben de tools, mensen en knowhow om jou het serviceniveau te bieden dat je verdient, inclusief hun eigen online campagne management platform en call center. Goed account- management en klantenservice dragen bij aan de duurzame groei van je organisatie.
Resultaatgerichte aanpak: de naam van hun bureau zegt het: Direct Result.
Direct Social Communications
Direct Social Communications is een gespecialiseerd, full-service fondsenwervingsbureau in België. Hun passie sinds 1985: non-profitorganisaties helpen fondsen te werven voor hun activiteiten via:
- Direct mailing (strategie, creatie, productie en verzending en resultaten analyse)
- Digitale fondsenwerving (digitale strategie, online donatieplatform, Data Management Platform, registratie, analyse en opvolging van alle schenkingen)
- Legaten en major donor strategie
- Donateurszorg
DSC helpt je door sterke fondsenwervende boodschappen via het juiste kanaal naar (potentiële) donateurs te sturen. Grondige analyses van campagneresultaten en donateursgedrag garanderen nog effectievere resultaten. Dankzij deze no-nonsense, resultaatgerichte aanpak kan DSC jouw campagnes voorfinancieren en het financiële risico ervan dragen.
iRaiser Benelux
iRaiser is een SaaS-leverancier van fondsenwervingsoplossingen voor non-profitorganisaties. Ze werken voor NGO's, stichtingen, politieke partijen, onderwijs-instellingen, ziekenhuizen, culturele organisaties, religieuze organisaties en bedrijfsstichtingen. Ze voorzien non-profitorganisaties van ethische en betrouwbare softwaretools waarmee ze online meer geld kunnen inzamelen en met minder moeite meer zichtbaarheid en bekendheid kunnen krijgen voor hun doel. iRaiser bedient meer dan 500 organisaties zoals WWF, Rode Kruis, Artsen Zonder Grenzen, Unicef, het Leger des Heils en het Louvre in meer dan 18 landen wereldwijd. Ze hebben kantoren in Frankrijk, Italië, Denemarken, België, Nederland, Noorwegen en Finland en blijven zich uitbreiden over heel Europa.
Koalect NV
Koalect is een Belgische onderneming die organisaties in staat stelt hun eigen crowd engagement platform te bouwen met hun SaaS toolbox. Daarnaast trainen ze organisaties in het gebruik van hun toolbox en de communicatie eromheen via hun consultancy diensten.
Hun crowd engagement tools en strategieën worden in meerdere sectoren gebruikt. Elke organisatie heeft een crowd, kent u die van u?
Crowd engagement tools: P2P fondsenwerving, crowdfunding (op basis van beloning en schenking), crowdsourcing, crowdvoting en P2P evenementen.
Adviesdiensten: Van het definiëren van uw belangrijkste stakeholders tot het identificeren van mogelijkheden om met hen in contact te komen. Hun experts begeleiden uw organisatie bij deze essentiële reis met toekomstbestendige engagementstrategieën als resultaat.
Mindwize bv
Laat ons je helpen aan meer en betere schenkers en om een waardevolle relatie op te bouwen. Een loyale, betrokken achterban is toch het fundament van jouw organisatie? Mindwize helpt je bij het ontwikkelen van campagnes met impact, uitsluitend voor non-profit organisaties. Onze passie voor resultaat delen we graag met jouw team: wij doen wat werkt.
We hadden al de eer om het activerende luik van de Erfgoed Challenge van het Koninklijk Instituut voor het Kunstpatrimonium te ontwikkelen, wat leidde tot +10.000 stemmers over heel België. Verder zetten we ons dagelijks in voor partners zoals het Rode Kruis-Vlaanderen, Amnesty International, Greenpeace, Natuurpunt, het Belgisch KinderKanker Steunfonds en meer.
Wil je weten hoe je jouw achterban betekenisvol kan doen groeien? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Laten we eens praten. Neem contact op met Jolan van Herwaarden (jolan.van.herwaarden@mindwize.be) of Benjamin Braun (benjamin.braun@mindwize.be).
Procurios Belgium
Procurios levert een krachtig all-in-one softwareplatform exclusief voor non-profits, waarbij het CRM fungeert als het kloppende hart. Naast het bieden van hoogwaardige en betaalbare software, ondersteunen ze non-profits met deskundige digitale begeleiding. Het platform biedt een breed scala aan functionaliteiten, variërend van dynamische websites, een bijeenkomsten-tool, een actieplatform, een facturatiemodule, ...
Met hun geavanceerde CRM kunnen non-profits eenvoudig donorrelaties beheren en betrokkenheid vergroten, terwijl hun websites en nieuwsbrieven de online aanwezigheid garanderen. Bovendien vereenvoudigt het platform het proces van fondsenwerving door niet alleen online donatiemogelijkheden te ondersteunen, maar zelfs het automatisch genereren van fiscale attesten.
Wist u dat Fundraisers Belgium zelf ook vertrouwt op het Procurios Platform?Supporting Fundraising
Supporting Fundraising – Dat is Ilja De Coster, Senior Consultant Fondsenwerving en Fondsenwerving Data Strateeg met meer dan 20 jaar ervaring. Zowel voor grote als kleine organisaties, zowel binnen goede doelen en als consultant. Zowel in België als internationaal.
Ilja De Coster is Chief Platform Architect en Fundraising Data Stategist bij The DonorVoice, het toonaangevende wereldwijde agentschap dat het meest recente onderzoek over donor psychologie omzet in toepasbare inzichten voor dagdagelijkse data-gestuurde fondsenwerving.
Voor Ilja De Coster is consulting voor civil society organisaties en fondsenwerving in geen geval gewoon een job – het is een passie en een politiek engagement voor een democratische samenleving.
** Based on insights – Driven by values **
The Crew
The Crew is een marketing- en communicatiebureau gespecialiseerd in de sociale en non-profit sector. We bieden 100% geïntegreerde diensten aan van conceptcreatie en strategieformulering tot telemarketing.
Streef je naar een totaalaanpak die past bij jouw sociale of non-profit sector? Dan ben je bij The Crew aan het juiste adres!
We werken nauw samen om marketingstrategieën te ontwikkelen en uit te voeren, maar ook om huidige donateurs te upgraden en oude donateurs te reactiveren, eenmalige gevers te converteren naar maandelijkse donateurs en nieuwe gekwalificeerde leads te genereren.
We analyseren alle campagnes om eruit te leren en toekomstige strategieën te bepalen. Kortom, je kunt op ons rekenen als betrouwbare ambassadeurs voor je organisatie.
Will
WILL brengt social profit organisaties meer inkomsten via schenkingen in testamenten en donaties. Zo kunnen organisaties hun inkomsten diversifiëren en meer inkomsten vergaren.
Partners
De activiteiten door Fundraisers Belgium worden mede mogelijk gemaakt dankzij de spelers van de Nationale Loterij.
Wordt jouw organisatie ook partner?
Fundraisers Belgium heeft een netwerk van partners die co-branden met ons
kwaliteitsnetwerk aan beslissingsnemers in de fondsenwervingswereld. Stuur een mail naar
info@fundraisersbelgium.be als je graag meer info wil over partnerschap met onze vereniging.