Over Donor journeys

Donor journeys

Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is belangrijk.

Goed schenkersbehoud is cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden.

Donor journeys

Donorretentie, donor journeys, geïntegreerde communicatie, persona's en tevredenheidsonderzoeken... Donorretentie is belangrijk.

Goed schenkersbehoud is cruciaal om je fondsenwerving duurzaam te maken. Toch slagen veel organisaties er niet in om schenkers aan zich te binden.

Hoe doe je het dan wel? Wat moeten we doen om ervoor te zorgen dat schenkers blijven. Goed schenkersbehoud draait om een goede interactie tussen de frontoffice en backoffice van de fondsenwervingsafdeling, tussen creatieve storytelling en data-analyse. We nemen een deepdive wat een donor journey is en hoe deze te ontwikkelen.

In deze opleiding brengen we alle inzichten over schenkersbehoud samen en gaan we na welke volgende stappen je in jouw organisatie kunt zetten om je schenkersrelaties te versterken.

Deze masterclass wordt gegeven door Ilja De Coster, vice-voorzitter van de Fundraisers Belgium en senior fundraising consultant. Al meer dan 20 jaar ondersteunt hij de fondsenwerving van verschillende grote en kleinere organisaties. Hij is directeur Donor Relationship Management en Data Strategy bij The DonorVoice.


Praktische informatie
Dinsdag 1 april 2025, van 09u30 tot 16u00 (lunchpauze met broodjes inbegrepen)

Locatie: Huis van het Nederlands, Philippe de Champagnestraat 23, 1000 Brussel

Prijs:

350 €
250 € (voor leden van Fundraisers Belgium)

Prijzen: BTW niet inbegrepen


Deze sessie staat open voor leden en fondsenwervers die werken voor niet-commerciële entiteiten en bezig zijn met fondsenwerving op strategisch niveau.

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prices

Ticket type Price
Leden € 250,00
Niet-leden € 370,00

Prijzen: BTW niet inbegrepen

No-show
Kosteloos annuleren kan tot 6 werkdagen voor de activiteit.
Bij annulering tussen 5 werkdagen en 3 dagen voor het evenement wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht.
Bij annulering op de dag vanaf 2 dagen voor het evenement wordt het volledige bedrag in rekening gebracht (tenzij u ziekte kunt aantonen).

Logo_Loterie_Horizontal_SAFEZONE_BASELINE_NL_CMYK-03

De activiteiten door Fundraisers Belgium worden mede mogelijk gemaakt dankzij de spelers van de Nationale Loterij.

Wordt jouw organisatie ook partner?

Fundraisers Belgium heeft een netwerk van partners die co-branden met ons
kwaliteitsnetwerk aan beslissingsnemers in de fondsenwervingswereld. Stuur een mail naar

info@fundraisersbelgium.be als je graag meer info wil over partnerschap met onze vereniging.